Wednesday 22 May 2013

perpisahan...


Perpisahan tu memang menyakitkan..
Tapi itulah yang terpaksa aku lalui esok.. hmmm..

Esok hari terakhir aku kt SMKA Tun Perak..
Akhirnya tamat tempoh praktikal 3 bulan kt sana..
Masa mula2 mai cni, aku harap sgt 3 bln cepat berlalu..
Tapi....skarang............... emmmmm..

Aku syg budak2 tu

Especially budak2 kelas 4 Agama 1 dan 2 Agama 2..


aku dah anggap depa smua mcm adik2 aku..

aku rasa selesa dgn depa..

tp semua tu akan tinggal kenangan..
 
aku syg cikgu2 kt sekolah tu yg byk mmbantu....

Tapi setiap pertemuan akan ada perpisahan..
Aku terpaksa redha.. :-)

Moga kalian semua dirahmati Allah..

Mohon maaf di atas segala kesalahan teacher sepanjang teacher di STP..

hope you will success in life.. 

I will miss you all... 

 


No comments:

Post a Comment